Suomen farmaseuttinen yhdistys

Suomen farmaseuttinen yhdistys on vuonna 1887 perustettu tieteellinen yhdistys, jonka toiminta-alueena on koko maa. Yhdistyksen tarkoituksena on farmaseuttisten tieteiden, farmaseuttisen tutkimuksen ja niiden sovellutusten edistäminen. Lisäksi tuetaan yksityisiä tutkijoita myöntämällä apurahoja ja jakamalla tunnustuspalkintoja.

Kestävän farmasian luento
Uutiset|
SFY:n vuosikokous järjestettiin 17.4. Tieteidentalolla. Maailman ensimmäinen kestävän farmasian professori Mia Sivén piti kokouksen yhteydessä seminaarin tulevasta tutkimuksestaan ja opetuksesta. Kiitos Mialle erinomaisesti esityksestä ja kiitos kaikille kokoukseen osallistujille!
Testikuva1.
Tapahtumat|
Suomen farmaseuttisen yhdistyksen vuosikokous pidetään keskiviikkona 17.4.2024 klo 16.30 Tieteidentalolla osoitteessa Kirkkokatu 6, 00170, Helsinki, salissa 207.
EUFEPS-logo
Uutiset|
EUFEPS:n vuosikokous 2025 järjestetään 19-21.2.2025 Wienissä, Itävallassa. Suomen farmaseuttisella yhdistyksellä on mahdollisuus järjestää tapaamisessa tieteellinen sessio.